i´m back!

juli 3, 2009

klockan 01.20 inatt fick jag tillbaka min skrivglädje och nu är den större än någonsin. stannade uppe alldeles för länge inatt och skrev på en novell som föresten behöver provläsas av den som så önskar. ska iväg en snabbis men som lovat bär jag med mig kameran i högsta högg för att dokumentera det lilla och det stora. ha en bra dag så hörs vi senare!

4 svar to “i´m back!”

  1. tusenskona said

    Är den lång? Vad handlar den om?

  2. lindabergstrand said

    Tusenkrona: Nej, absolut inte, det är ju en novell. Den går fort att läsa 😉 Handlar om att ta hejdå. Om att lämna sitt liv bakom sig för att ge sig in i något nytt, om en ny era.
    Är du sugen?

  3. tusenskona said

    Nja =/ Jag är sugen på att läsa när den är klar. Men jag är dålig på att ge bra kritik (dålig också ska tilläggas). Om man ska bedöma en text tycker jag man ska kunna bedöma den på ett kritiskt sätt, det är inte min starka sida. Men jag tittar gärna när du är klar. Kommer den publiceras här?

  4. lindabergstrand said

    Tusenkrona: Nej du ska förstås inte läsa den innan den är klar, men det blir den nog ikväll. Nej den publiceras inte här då jag ska skicka in den till en tävling.

Lämna en kommentar