mina nojjor angående elektriska prylar

juli 4, 2009

jag undrar varför jag inte vågar stänga av strömmen på knappen på plattången och lämna sladden i? samma sak gäller med min hårfön, det känns också ruskigt farligt. däremot tycker jag det är helt okej att låta ljusslingor sitta i som är bland det mest brandfarliga vi kan ha i våra hem. kaffebryggarsladden lämnar jag också alltid i. och den farliga brödrosten som stller till med så många bränder varje år, han får också sitta i dygnet runt. varför? någon mer som delar min denna schizofrena feeling för strömdrivna apparater?

2 svar to “mina nojjor angående elektriska prylar”

  1. tusenskona said

    Jaaaa *skrattar* Jag skulle i och för sig aldrig låta kaffebryggaresladden sitta i, det känns lika farligt som plattångssladden. Däremot är jag som dig, lyssladdar och alla miljoner sladdar till datorn är i för jämnan =/

  2. lindabergstrand said

    Tusensköna: Ååååh vad skönt att ha en pratner in crime 😉 Konstigt det där…

Lämna en kommentar